Cum lucrăm
Help center
Ne asigurăm că înțelegi cât mai bine funcționalitățile și procesele din cadrul platformei

Etapele
procesului de rezervare
Bucură-te de fiecare moment al vacanței tale, de la descoperirea cazării potrivite și până la check out.
Caută
Fii un mic cercetaș, răsfoiește opțiunile și alege să te cazezi într-un loc care să satisfacă nevoile tale și ale însoțitorilor tăi. O destinație potrivită pentru toată lumea!
Rezervă
Trimite cererea ta de rezervare, completând toate datele solicitate și așteaptă răspuns din partea gazdei. După acceptarea cererii, vei primi toate instrucțiunile de plată a sejurului, urmează-le și îți poți considera vacanța asigurată.
Bucură-te
Asigurați-vă că toate bagajele sunt complete și buna dispoziție e cu voi. Puteți să vă creați amintiri frumoase și să explorați locuri noi. O super cazare vă așteaptă!
Mulțumește
La finalul sejurului, gazda ar aprecia mult un feedback din partea ta. Cu siguranță, opinia ta va ajuta viitorii turiști. Lasă o recenzie, părerea ta contează!
Detalii și funcționalități ale
sistemului de rezervare
Ne bucurăm să știm că vrei să afli cum funcționează platforma noastră
Hwv.ro pune la dispoziția Furnizorilor de Servicii turistice, un serviciu online prin care acesta își poate lista și promova serviciile în vederea rezervării de către Utilizatorii platformei.
Serviciul de rezervare online oferit prin platforma noastră este gratuit pentru turiști.
La momentul efectuării unei rezervări prin platforma Hwv.ro sunteți angajat într-o relație contractuală directă cu Furnizorul ale cărei servicii le-ați rezervat și plătiți direct acestuia, chiar dacă Hwv.ro facilitează realizarea plății. Ulterior confirmării plății, veți primi acces la datele de contact ale Furnizorului.
În cadrul platformei veți avea la dispoziție două modalități de plată a serviciilor, plata parțială (avans) și plata integrală, care pot fi efectuate în medii securizate cu ajutorul unor procesatori terți de plăți.
În ceea ce privește relația contractuală, Furnizorul de Servicii (Gazda) plătește un comision ce reprezintă un mic procent din tariful de recepție al serviciului către Hwv.ro, după ce utilizatorul (Turistul) a beneficiat de serviciile Furnizorului. Încălcarea obligațiilor de plată, oferă Hwv.ro dreptul de a elimina Furnizorul din platformă pentru o perioadă nedeterminată sau chiar definitiv.
Platforma pune la dispoziție printre alte funcții și pe cea de filtrare a rezultatelor, prin care orice utilizator poate vizualiza doar unitățile de cazare ce prezintă interes, în acest sens având posibilitatea să aplice filtre precum tarife, tipul cazării, facilități/dotări sau reguli.
De asemenea, în urma oricărei căutări, utilizatorii pot stabili după bunul plac ordinea de afișare a rezultatelor folosind opțiunile Recomandările noastre, Preț crescător sau Preț descrescător.
Furnizorii de servicii au posibilitatea de a selecta promovarea prioritară în momentul în care doresc sau au nevoie ca serviciile listate în cadrul platformei să fie evidențiate în fața celorlalte. În aceste cazuri, anunțurile sunt evidențiate/etichetate într-un mod specific.
Toate informațiile (descrieri, facilități, prețuri, disponibilitate) despre Furnizori afișate pe Platformă sunt introduse și actualizate de către Furnizori în propriul ritm, prin intermediul website-ului extranet la care au acces.
Sistemul de rezervare a serviciilor promovate în cadrul platformei a fost conceput și dezvoltat cu scopul de a evita apariția rezervărilor multiple pentru același serviciu (overbooking), în acest sens orice cerere de rezervare transmisă de utilizatori, este transmisă direct către Furnizorii de Servicii. Aceștia au opțiunile de a le accepta, caz în care se transmit către solicitanți instrucțiunile și linkurile securizate de plată sau de a refuza cererile primite, caz în care utilizatorii primesc un mesaj cu motivul de refuz.
Pot exista și situații în care, din eroare, Furnizorii de Servicii acceptă o cerere de rezervare chiar dacă nu există disponibilitate pentru unitatea de cazare. Toți Furnizorii de Servicii turistice trebuie să onoreze toate rezervările făcute pe website și sunt unicii responsabili pentru gestionarea cazurilor de overbooking (suprarezervare). În aceste situații Hwv.ro poate oferi suport în limitele posibilităților prin prezentarea de recomandări.
Întrebări frecvente
Informațiile sunt esențiale atunci când ne planificăm vacanțele, așa că am selectat câteva care te-ar putea ajuta
1. Rezervări
-
- Cum fac o rezervare pe Hwv.ro?
Rezervarea se face prin transmiterea unei cereri de rezervare către unitatea de cazare, apoi proprietarul acesteia trebuie să o accepte/refuze. În cazul acceptării, veți primi un mail cu instrucțiunile de plată preferate de proprietar, iar după efectuarea plăți și confirmarea ei, rezervarea dumneavoastră este asigurată.
-
- Pot salva o unitate pentru a rezerva mai târziu?
Da! În contul de utilizator există secțiunea de Favorite/Wishlist, în cadrul căreia puteți salva oricâte locații veți dori, pe care le puteți vizualiza și analiza oricând.
-
- Cum pot arăta altor persoane o locație pe care am descoperit-o pe site?
În dreptul fiecărei locații aveți disponibilă opțiunea de share (transmitere către alte persoane), acest lucru fiind posibil prin copierea și transmiterea linkului în mod individual sau prin aplicațiile Whatsapp, Facebook, Messenger sau SMS.
-
- Pot urmări rezervările?
Da! Toți utilizatorii care efectuează rezervări în cadrul platformei își pot urmări statusul rezervărilor, însă doar dacă te-ai înregistrat cu un cont de utilizator.
2. Anulări
-
- Cum anulez o rezervare?
Orice unitate de cazare listată pe platformă are prezentate posibilitățile de anulare a rezervărilor în cadrul secțiunii Politici, existentă pe pagina de prezentare a Serviciilor. Dacă este necesar, puteți efectua anularea unei rezervări din cadrul contului de utilizator, prin selectarea opțiunii specifice sau din cadrul mailului de confirmare a rezervării. Așadar, îți recomandăm să păstrezi mail-urile care au legătură cu rezervările efectuate.
-
- Voi plăti o taxă în cazul anulării unei rezervări?
Dacă aveți o rezervare cu opțiunea de anulare gratuită, nu veți plăti o taxă de anulare. Dacă rezervarea nu mai poate fi anulată gratuit sau are un preț nerambursabil, atunci va trebui să plătiți o taxă de anulare echivalentă cu suma de bani achitată pentru rezervare. Toate taxele de anulare sunt fixate de proprietate.
-
- Unde pot găsi politica de anulare a proprietății rezervate?
Puteți găsi informațiile necesare de anulare în mailul de confirmare a rezervării sau în secțiunea cu politici de pe pagina din site a proprietății.
-
- Cum știu dacă rezervarea mea a fost anulată?
După ce anulați o rezervare efectuată pe platforma noastră, veți primi un mail de confirmare a anulării. În acest sens, vă recomandăm să verificați inbox-ul și fișierele de Spam, Promotions, Social sau Trash. Dacă nu primiți e-mail în mai puțin de 2 ore, vă rugăm contactați proprietatea pentru a confirma că a fost notificată în legătură cu anularea dumneavoastră și de asemenea, reprezentanții Holiday with Views folosind adresa de email [email protected].
3. Plată
-
- Ce metode de plată sunt acceptate?
În cadrul platformei Hwv.ro, plățile sunt efectuate doar cu cardurile de credit. După efectuarea unei plăți parțiale (avans) și înainte de prezentarea la proprietate, vă rugăm să contactați gazda pentru a vă preciza posibilitățile de plată a sumei neachitate.
-
- Trebuie să mai fac ceva după încasarea plății?
În cele mai multe cazuri, nu mai este nevoie să faceți nimic.
-
- De ce trebuie să transmit datele cardului meu de credit?
Proprietățile solicită acest lucru pentru a vă garanta rezervarea, iar cardul este folosit doar când rezervați pentru a plăti prin intermediul unui canal securizat pus la dispoziție de un procesator autorizat de plăți.
4. Datele rezervării
-
- Cum pot să primesc o factură?
Proprietatea vă poate oferi o factură pentru sejur, așadar vă rugăm să vă adresați acesteia. În mod normal, veți primi factură pentru orice tranzacție efectuată prin intermediul platformei.
-
- Pot face modificări pentru o rezervare?
Da! Puteți face modificări la rezervarea dumneavoastră din e-mailul de confirmare sau în cadrul contului de utilizator Hwv.ro. În funcție de politica proprietății, puteți modifica ora de check-in/out, data sejurului, anula rezervarea, edita informațiile de client sau să faceți o cerere suplimentară. Pentru toate aceste modificări va trebui să înștiințați proprietatea.
-
- Cum mă pot asigura că rezervarea este sigură?
În urma autentificării în contul dumneavoastră, dupa ce primiți confirmarea rezervării prin mail sau SMS, veți avea posibilitatea să discutați cu proprietarul printr-un chat intern, astfel încât să vă asigurați că totul este în conformitate cu ce ați solicitat. De asemenea, ne puteți contacta oricând pentru suport.
5. Tarife
-
- Există taxe incluse în prețul sejurului?
Nu există taxe ascunse în prețul sejurului. Pot exista diferite taxe care vă sunt solicitate de către Furnizorul de Servicii, însă acestea vor fi întodeauna pentru alte servicii decât cele pe care le-ați rezervat prin platformă (de exemplu, servirea meselor, servicii spa sau altele tipuri de servicii).
-
- Tarifele afișate sunt pe cameră sau pe unitate?
Tarifele afișate sunt pentru întreaga unitate, exceptând cazurile în care este prevăzut altceva.
-
- Ce include prețul?
Tariful include toate facilitățile unității, cu excepția cazurilor când este specificat altfel. Toate acestea sunt menționate și în descrierea locației.
-
- Plătesc comision la HWV?
Nu! Folosirea serviciilor noastre este gratuită pentru turiști!
6. Politicile proprietăților
-
- Care sunt orele de check-in și check-out ale unei unități de cazare?
Aceste informații sunt prevăzute în secțiunea Politici a fiecărei proprietăți.
-
- Voi ajunge mai devreme/târziu decât ora prevăzută în politica unității. Ce se întâmplă?
În astfel de situații va trebui să contactați proprietatea pentru a transmite și obține informațiile necesare. Lipsa notificării poate fi interpretată în unele cazuri ca neprezentare.